Tävlingstopp

Har fortfarande inte bestämt mig vilken sporttopp jag ska ha på tävlingen.
Tänkte först ta en jag har hemma, men samtidigt vore de kul med en ny fräsch också...
Det behövs ändå då jag använder de varje dag...
 
Just nu lutar de mot denna
Bara synd den är helt utan vaddering, har ju inget att fylla ut den med :P
 
Igår bokade jag en resa med Jossan, ska bli sjukt kul och jag längtar redan!!
Vi har aldrig umgåtts utanför träningen, men vi var båda överrens om att de kommer funka hur bra som hellst då vi har samma intressen; träna, sola, shoppa =)
vi har en resa på 17 timmar att lära känna varandra - FLORIDA här kommer vi
 

Kommentarer
Postat av: Malin P

Florida låter ju verkligen inte helt fel :D
Vad är det för tävling? :)

Svar: Jag ska köra Decembercupen =) i atheltic fitness, symmetri, chins, dips och rodd !
Ida

2013-11-05 @ 10:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0