Krasch

Min vänster axel/bröst är inte okej, tar ont hela tiden även om jag inte rör mig. Börjar nog bli dax att kolla upp den men eftersom jag aldrig kommer få tid innan skolan så fortsätter jag knapra värktabletter och bita ihop.
Skippade morgonens träning, ringde dagis och sa att Alle kommer efter frukost så vi har haft en riktigt mysmorgon.
Sett tv, lagat frukost tillsammans (havregrynsgröt såklart), duschat och nu leker han.
 
Jobb 10-18 idag, känns inte jätte lockande. Hade sett framemot att vara ledig idag, men vet ju att ekonomin kommer bli tufft när jag är utan lön i 3veckor så kan inte tacka nej till jobb.
Funderar över sommaren, hur jag ska jobba, vart jag ska jobba eller om jag t.o.m bara ska vara ledig.
Kommer i alla fall att bara ledig från Elon, de känns skönt.
 
Just nu blickar jag fram tills skolan är klar, då bör all stress släppa och jag kanske kan få nån timme över till annat. Har inte träffat nån utanför familjen på ett bra tag =/ Eller jo, har träffat Danne på friskvårds, det är det enda..Tror ändå ingen saknar att umgås med mig =P
 
Lite kul bild, den är tagen i början på sep och hans overall är rätt stor. Provade den då för att kolla storlek. Den overallen har han nu utan problem! Den är nästan liten t.o.m!
2,5 mån till värmen! Ska bli sååååååå härligt! Ångrar att vi inte bokade 2veckor men får väl kanske bli en vecka till hösten också =)

Kommentarer
Postat av: Emma Li

Jag längtar till du kommer till Umeå så jag kan umgås med dig! :)

Svar: Måste ta å komma nån helg =D
Ida

2013-03-06 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0