Klant..

Åkte till Luleå UTAN täckbyxor och handduk?! vad tänkte jag där??
Ajja, en handduk är inköpt och får klara mig utan täckisar. Tur jag hade med långkallingar och extra mjukisar!
 
Har jag tur ska en på Anders jobb upp hit under veckan och då skulle han ta med mina täckisar..
 
Idag hade vi anatomi på fm (å herre, hur ska jag lära mig allt detta till på lördag) sen gcik vi igenom massa coreövningar. Helt galet hur jobbigt det blir när man gör rätt!
Efter lunchen hade vi tester!!! Jag blev som vanligt as nervös och får prestationsångest :P
Meeen det gick bra. Vi körde armhävningar, benböj, chins och rodd.
Knaprade ihop 13st chins (fler än de andra tjejerna och 2av killarna hehe) och på rodden
körde vi 4min, hann 990m. Efter det var det blodsmak i munnen.
Är såååå himla pepp för att komma hem och träna stenhårt.
Imorgon efter skolan ska jag stanna där och träna, men de är inte som hemma :P
Så svårt att hitta alla grejer, det är så rörigt där!
Kanske blir ett kvällspass på tuna istället, mycket lugnare/finare/organiserat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0