Härlig dag

Klev upp tidigt och körde till Luleå. Haft examensprov i kostrådgivningsutbildningen, var helt bomb säker att jag skulle kugga men när jag väl började skriva provet så kändes det bra och tog bara några timmar innan jag fick beskedet: GODKÄND
 
Så på 3veckor har jag fått två licenser; Personlig tränare samt Kostrådgivare.
 
På hemvägen åkte jag förbi storheden, köpte en fleece åt mig själv och en present åt Alle.
Tränade på friskvårds och sen tog jag med Alle, bobben, stjärtlappen och åkte till rävabacken. Han var så himla snäll, skrattade och sprang upp för backen. Så skönt att inte behöva dra han upp, han får gå själv!
 
Och presenten blev succe:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0