Examen

7 timmar examen, mycket väntan, mycket nervositet och många olika deltest.

Dagen startade med 90min teoriprov. Var helt seriöst typ 10 sidor ?! Massa frågor, några helskumma...Får troligtvis veta imorgon om jag klarade det. Väldigt nervöst, vill verkligen klara det! känns nu som det är 50/50 chans om jag klarade det eller ej...

Efter teoridelen var det dags för omkrätsmätning. Vi hade 3min på oss, var klar efter 1,5min och de tyckte jag var bäst av alla =) . Fick veta direkt att jag blev godkänd.

Nästa del: Säljsamtal. Gick sådär, glömde litegrann men vägde upp med andra positiva delar så blev godkänd på första försöket.

Och tillsist; Planera ett program på 60min och håll det i gymmet. Efter en kass start (nervöst, och självklart var allt jag skulle köra upptaget, fick panik) så blev det bättre och bättre. När jag väl kom in i det gick det kanon!! Blev godkänd även här.

 

Sååå nu blir det en nervös väntan... Håll tummarna att jag klarade teoridelen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0