Dag 2

Älskar att starta dagen med 20min cykling, man blir pigg i skallen samt får frisk luft !
Idag började vi prata om alla ben som finns i kroppen, hade läst på om det lite innan vilket kändes riktigt bra för det blev mest som en repition. Så nu i afton ska jag fortsätta kolla på det sen har vi i läxa att läsa 10st sidor till imorgon, vet inte exakt vad det handlar om.
 
Vi slutade tidigt idag så stannade kvar och körde ett kort biceps pass, cyklade "hem", cyklade in till stan. Skulle köpa en överstrykningspenna men det hade jag självklart glömt bort innan jag var framme. Så nu ska jag strax gå till konsum och se om det finns där.
Hittade dock massa annat på stan, om jag klarar sluttentan så ska jag nog unna mig ett par skor =D
 
Allt känns så rätt, verkligen hittat det jag vill göra.
Imorgon ska vi vara i gymmet hela dagen !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0