börjar närma sig

Igår fick vi agera pt åt varandra, kändes bra lärarna gav mig väldigt mycket positiv kritik :)

idag har vi självstudier så passade på att sova lite längre. Ska plugga lite anatomi och sen träffa upp klasskamraterna för lunch och sen testa våra examens program.

Imorgon är alltså den stora dagen, 4prov ska göras och om alla blir godkända får jag min licens :)
Hoppas de rättar provet rätt fort så man slipper vänta i flera dagar.


var på stan igår och på lindex hade de ta 2 betala för 3 samt 20% rabatt på allt. Alle fick en keps, byxor och gallonbyxor. Blev riktigt billigt :)
Nu i efterhand skulle jag ha köpt 3par brallor till då han verkligen är i behov av det, men man kan inte vara smart jämt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0