Lördag

Efter lite sovmorgon, proteingröt och packning åkte jag å Alleballe imorse och hämtade mamma sen vidare till Joypeak. Anders har spelat golftävling hela dagen.
Väl på joypeak började vi med loppisen, hittade jätte mycket till Alvin. Han leker just nu med 2st av fynden, jätte spindeln och jätte krokodilen.
 
Hann även med lite hoppning i hoppborgar, titta på djuren och fika innan jag var tvungen åka till jobbet.
Alvin fick vara med momme medan jag jobbade..
Nu är vi hemma och känns som jag bara väntar på att klockan ska ticka iväg så vi kan lägga oss. Är så trist att vara hemma själv på kvällarna under helgen. Räcker med veckorna!!
Anders festar med några kompisar..
 
Undra vad morgondagen kommer bjuda på? Om de är uppehåll tror jag att jag å Alle åker till loppisen på folkan, finns väl alltid nåt man kan fynda ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom var riktigt fina fynden du hade hittat på loppisen! :)) Synd att det blev så dåligt väder!

Anders fick då inget fint väder direkt av att spela golf..

Förstår att det kan bli långdraget att sitta hemma själv på kvällarna även på helgen!! Skulle ta mig fan bli tokig. Men både du och Alvin är välkomna hit om ni har jätte tråkigt, han kan ju somna här :P (även om det kanske blir bökigare)

Förstår som inte hur Anders kan VILJA festa/gå på krogen när han varit borta hela veckan... Är ju inte bara en helg i månaden som han är med kompisar eller? :S

Vi får styra ihop en tjejfest i sommar eller ngt!

2013-06-15 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0