Hittar så fina saker jag vill köpa

idag var en sån dag när jag har hunnit MASSOR!!
 
-Tränat
- Solbacken med mamma (hittade massor med saker jag skulle vilja köpa till Alvin, blir att fortsätta skriva på önskelistan)
-Njutit i solen
-Lekt i lekparken med Alleballe
-Träffat Eve
-Gjort storkok (MATLÅDOR, så skönt när de finns hemma)
-Dammsuga
-Plockat under 711 påsar/väskor i hallen
-vikt tvätt
+ utklädningskläder, fanns en superfin hunddräkt :P Det skulle nog våran djurkille gilla.
Jake båten kollade jag på i julas men tror han uppskattar den mer när han är lite äldre, så vid 3år kan den kanske passa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har köpt skeppet till Liam som 3 års present :) han har fastnat för just kapten krok så det kommer nog uppskattas av honom iaf! :)

Svar: Tror Alvin ska få det av mig =) ser jätte fint ut
Ida

2013-06-12 @ 23:00:33
URL: http://JenniferLindgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0