2013-06-18

Är så jobbigt att vara små sjuk, kan de aldrig gå över!!!
inte varit helt frisk sen vi kom hem från utlandet, de första dagarna skylde jag på resan, sen på åskan å nu har jag slut bortförklaringar =/
Sprängande huvudvärk (väntar bara på att ögonen ska ploppa ut), huvudet väger typ ett ton, och tryck mot öronen vilket ger ständigt lock (så om jag igonerar nån är de för att jag inte hör).
 
Veckan har inte gått snabbt, kan inte fatta att det bara är tisdag kväll !!! sov ca 3 timmar i natt så dagen vart lite tuff när Alle är pigg och farig som vanligt.
Men men, imorgon är det en ny dag med ny energi.
Alleballe har dagis några timmar så har somvanligt späckat schema;
- Träna
- Arbetsförmedlingen
- Fitness 24/7
 
Måste in med moppen till utterströms också, tror inte jag kan lyfta upp den på släpen själv...ajja de blir morgondagens problem! Nån av grannarna bör väl vara lediga =P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Li

Vad jobbigt, krya på dig och ta det lite lugnt med träningen så kroppen får vila också!

2013-06-18 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0