helg

Ja nu är helgen här (igen) och det är 30min kvar tills jag slutar. De 3 kommande helgerna har jag galet mycket inplanerat så jag ska faktiskt inte jobba =) Eller inte på jobben, har andra grejs som fotning, evenemang på a-s och lite annat =)
 
Mamma och pappa är i London, mamma  fyllde nämligen jämt igår =) Grattis gamling! ;)
 
Anders är borta hela dagen idag, vet inte riktigt vad jag å Alle ska göra. Jag hoppas han somnar tidigt så jag kan ha greys maraton haha.
 
Har glömt säga vad jag fick när jag fyllde år;
- hotellövernattning för mig och Anders (kanske blir en sväng till sthlm eller linköping)
-Ipad fodral
-Better bodies linne
-Köksvåg
-Kroppsvåg som mäter kroppsfett/muskler/vätska osv
-Pengar
-Presentkort på aqvaspa (ska färga ögonfransarna, Tjejpoäng?!)
-Ljuslykta att hänga
-Trasor
- Jätte fin tårta
- Sockar (tror Elin är less att höra mitt gnäll att dom alltid är slut, eller att det var en pik att jag är för omatchande ;)
-Bio ! Jag å Elin ska se Sune imorgon
 
Jag tror de var allt =) Mycket nöjd!!!!!
 
vad händer hos oss annars? Egentligen rullar dagarna på som vanligt. Alvin har haft en period när han inte velat bli lämnad på förskolan, tur de är världens finaste fröknar på hans förskola så nu har det börjat gå bättre. Han får följa kokerskan (som han är väldigt förtjust i) till köket på morgon och hjälpa till med frukosten. Och alla som känner Alvin väl vet att han älskar köket.
 
Innan jobbet hann jag in på stan och köpa lite mer kläder åt sötnosen, visar bilder på de sen! känns mig nöjd över fynden. Och snart är de min tur att köpa lite nya kläder, ska ha en party utstyrsel, så Elin ska hämta Alvin på dagis och sen ska de åka buss upp till stan för att möta upp mig efter jobbet! Ska bli kul, bara en vecka kvar. Tror elin kommer samla mycket plus poäng av Alvin efter de, han blir lyrisk bara han ser en buss och nu sla han få åka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0