1a jobbardagen i år

Usch vilken dag, känns som jag varit på jobbet en vecka i sträck!!! nästan 12 timmars inventering, de är så sjukt tråkigt.. men nu är det över för i år.
 
Men det har inte bara varit tråkiga saker, idag fick jag mitt första matupplägg =) 2st proffs som har lagt upp min kost för att gå upp i vikt och bygga lite muskler. Känns väldigt spännande och just nu vill jag stå i köket och laga mat?! Inte ofta jag har den känslan. Så imorgon efter jobbet blir det handling och sen ska vi göra massa matlådor.
 
Är inte kul att jobba när jag vet att mina pojkar är hemma och vänta på mig.
 
Jag och Erik ska även göra ett nytt träningsprogram för kanotträningarna. Ska bli kul, kommer vara tabata inspirerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0