stress stress

ständigt stressad nu!! Mycket på jobbet, annat som ska hinna, prestationsångest, plugg - resulterar i magkatarr..Inte första gången och troligtvis inte sista heller!!
 
har nu i några veckor lyckas tvinga mig själv att köra spinning (Emma har ju sagt de är  kul så har verkligen försökt hitta det roliga i det) och idag efter 5-6gånger så kändes det helt okej =)
Första gången jag kunde koncentrera mig hela passet, det rann svett, mina ben höll på dö och pulsen spårade! Nu kan jag äntligen förstå varför du gillar det Emma ;)
Bild från förra helgen
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Jätte fin bild på dig och Elin. Kolla in fokusen på Elins ögon, undrar vad hon tänker? ;)

2013-02-19 @ 20:46:08
Postat av: Emma Li

Ja vad kul att du också har börjat tycka det!! :)
Men lät inge bra med all stress och magkatarr, du får försöka ta det lite lugnare<3

2013-02-19 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0