En seger för mig själv

idag deltog jag i min allra första tävling inom fitness/styrka. Fitness five närmare bestämt, de grenar som är med är;
-Bänkpress
-bicepscurl
-benböj
-Chins
-Dips
 
var riktigt nära på vinna, hade jag itne sumpat benböjen hade jag tagit det.. Känner mig riktigt nöjd med 11 godkända chins =) Fick mycket beröm för det..
 
Innan tävlingen hann vi en snabbis på stan, Alvin fick välja en potta och jag hann köpa lite kläder. Såg ut massa plagg som jag ska testa på Måndag !!!
Köpte ett par svarta jeans med gulddragkedja, känns dock som de kanske blev stora. Elin ska få avgöra när hon kommer. Köpte även detta;
a
Den första bilden är ett träningslinne som är sjukt snygg på baksidan där de är flätat. Dock lite stort och långt trots att det bara var strl 36.. Får se om jag behåller det..a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0