Bästa dagen på länge!

Igår var en underbar dag, den bästa på länge!! Tänk om alla dagar kunde vara såhär =D
Började med att träffa upp Jannike och Signe på stan, gick en sväng och käkade sedan lunch.
PT pass som bestod av rygg/ben (min rygg och rumpa skriker av smärta idag) älskar att köra pt passen, trots att jag blir totalt utmattad efter!
Hämtade upp mamma på jobbet, hann en sväng på solbacken och sen middag hemma hos dom.
 
Tillbaka till friskvårds för att hålla i 2st pt pass =) Var så sjukt kul !Tänkt att få jobba med något som är kul, man kan gå dit med ett leende och längta till jobbet. Vore drömmen att få ett sånt jobb.
Mina två klienter skötte sig riktigt bra, ska bli kul att höra vad de säger idag =)
 
Nu ska jag iväg och jobba sen ska vi äta på Olles med jobbet =) Till fm fikar blir vi även bjudna på smörgårtårta!
Fre-Lör kommer spenderas i Lycksele för jobb på marknaden och sen är det bara en vecka kvar på ELON tills jag har 3 veckors tjänstledigt!!! SOM JAG LÄNGTAR!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0