20131218

Imorgon har pojkarna jullov, Alvin börjar bli rätt morgontrött och lite less så ska bli skönt att han får vara hemma och vila upp sig lite =)

Själv jobbar jag 8 dagar i streck, ledig 2, jobba 2 och seeeeen efter mellandagarna är jag ledig 6 dagar!? Aldrig varit ledig så mycket runt jul, känns både konstigt men väldigt härligt =)

Alvin följde mig på friskvårds igår, snacka om en som älskar gymmet. Han ville inte åka hem, "Mamma, jag prova den här också". Min lille bodybuilder ;)

 
 
Han är väldigt intresserad av julklapparna och tomten nu. Verkligen jätte mysigt !
Skulle kunna köpa hur mycket som hellst åt honom ifall ekonomin fanns. Får hoppas han gillar de vi köpt =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0