Helgen!

I lördags var min första riktiga tävling, fitness3 som innehöll grenarna: Benböj, bänkpress och chins.

Jag och Elin bilade till Arvidsjaur tidigt på morgonen för att vara på invägning kl 9, klarade vikten med nöd å näppe :P

Började med benböj, 60kg på stången och 90sek på sig. Skrapade ihop 17st, nytt pb =) är totalt kass på böj, men går bättre å bättre.

Sen dags för bänkpress och jag låg sist så fick börja. 35kg och samma tid som ovan. 29rep vart de, var rätt besviken, vet att jag kan bättre… Blev inte sist i den här grenen iaf !

Sista grenen: chins!

var lite deppig då jag så gärna ville ha en pokal haha, och helt plötsligt går jag och vinner den grenen =D  15st som blev godkända och klättrade tillslut upp till en 3e plats!!

 
 
Idag (Söndag) har vi hunnit med massor, blev lite stessig dag :P
Först har Alvin och Nellie likt en stund på fm, sen brassade vi direkt till Kanot udden för att se målgången i älvsloppet. Johannes vann utan att knappt behöva anstränga sig.
 
Vidare på kalas, Oskar som just fyllt 3år =) Smörgåstårta och 2 andra tårtor bjöds de på! Tur jag hade "fri dag" idag så jag kunde smaka!!
Från kalaset åkte jag, Alvin och mamma in till stan för att se bio; Alfons Åberg. Trots att vi har en livlig pojk så gick det bra! Var inställd på att vi inte skulle kunna se hela filmen men det klarade han.
 
Middag hos farmor, träning och sen massa matlagning. Märks de att dagen var rätt fullbokad?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0