jobb helg

Dags för jobb, 4 timmar på Elon och sen 2 timmar på AthleticStore. Gillar att jobba Lördagar, eller enbart för att man får bra betalt =)
Har även vilodag idag, ingen träning alltså. Har hittills skrapat ihop 7pass och blir 2st till imorgon.
 
Annars händer det inte så mycket hos oss, tappade ner min kamera i golvet så objektivet sprack =( Fick ut ett nytt via hemförsäkringen men de har inte kommit än. Så blir lite bilder tagit.
Alvin och Anders var på badhuset igår medan jag jobbade, tror dom hade lika kul båda två !
Funderar på att byta lördag, så jag jobbar nästa också... Är nämligen SuperSaturday om 2 veckor. Har varit på det en gång och det var verkligen kul ! Tror jag ångrar mig om jag missar det.... Kanske även ska jobba där, får veta det idag.
 
Undra vad jag skulle fylla mina dagar med om jag inte hade mina älskade pojkar och träningen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0