Härlig ledig dag

Mys morgon utan stress och måsten.
Före lunch blev det en sväng på solbacken med mamma, Alvin sa på morgon att han skulle "hoppa traktor" = Shoppa traktor. Han blev dock utan :P men 2 filmer och en mössa hade han i sin påse =)
 
Lunch på Waynes och sen hem för att sova! Både jag och Alvin tog en härlig och välbehövlig powernap.
Haft PT timme med jossan idag, å herre jisses säger jag bara. Undra om jag kommer kunna gå imorgon!
Vi började med marklyft, 57,5kg 4set*12rep, sen ben och tillsist axlar.
Blir aldrig så slut som när jag kör med henne, kom fram en annan ledare idag och frågade om det itne var min tur att plåga henne snart haha.
 
Ser framemot imorgon, kommer hinna med mkt kul:
-Träna
-Jobb
-Hockey
Känner mig såhär slut just nu, blir en tidig kväll (idag igen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0