2012-10-23

Har inte mycket tid över för bloggning.
I helgen hämtade jag äntligen ut mitt objektiv, så nu kan jag fota igen =) Är inge kul att blogga utan kort, och ännu tråkigare för er som bara får läsa text och se gamla bilder.... Men de blir ändring på det!
 
Jobbet rullar på, är sjukt omotiverad men man har ju inget val, man måste dit. Har hoppat in några timmar på reservdelar, jätte kul.
Igår följde en jobbarkompis och tränade, idag hade han bestämt sig för att aldrig mer följa hahaha. han hade lite ont i kroppen :P  När träningsvärken har lossnat är han säkert med igen.
 
Körde axlar idag, äckligt jobbigt!! Men ska der ge resultat så måste de få kännas. Läste en blogg idag (eller typ 1000st men just ett inlägg som fastnade) att de är många tjejer som tror de ska få resultat av att bara vara på gymmet. De slutar ta i när de börjar kännas, bryr sig mer om hur de ser ut när de tränar än att göra rätt osv. Såg många sånna idag, endel gör så himla fel att jag är sugen att gå fram till dom och hjälpa dom. Men de tar det säkert negativt, tyvärr kommer de inte få se de resultat dom vill om ingen hjälper dom däremot.
 
Imorgon ska jag verkligen satsa allt på gymmet, ska inte orka gå därifrån!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med dig i ditt inlägg där, att det finns många sådana! När man känner att det börjar kännas, det är då man ska trycka till lite extra och köra lite till. Annars kan man ju aldrig bli bättre!?

2012-10-24 @ 07:36:17
Postat av: Ida

Jag går aldrig hem från gymmet utan mitt redface och en rejäl dos svett skvittrandes omkring mig ;) Väl talat Ida!

Svar: Helt rätt =) Blir så irriterad på dom som tror de ska få resultat men inte ens vågar svettas
Ida

2012-10-26 @ 23:38:14
URL: http://www.traningspepp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0