2012-11-14

Läser alltid Mikael Hollstens blogg, och igår kom ett klockrent inlägg! Läs de:
http://www.aldrigvila.se/uncategorized/vem-fan-ar-den-har-man#title
 
 
Idag är Alvin frisk och hela dagen har vi gjort saker som han gillar. Frågade han vad han ville göra pch till svar fick jag: momme!
Eftersom momme jobbar så fick han välja en till sak, vilket blev bada.
Så efter frukost fick han bada här hemma, han kom på den briljanta ideén att tömma ut schampoo flaksan och det var MASSA skum när jag kom in dit... han var nöjd!
Efter bad åkte vi på leos och lekte i timmar (bilder kommer). En slut pojke somnade på hemvägen.
En kort powernap och sen väntade lek på ekan.
Jag hooppas han kommer vara trött och slut så han somnar fort ikväll.
 
Både jag och Anders ska träna ikväll så mamma (momme) ska natta lillgrisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0