vinster

Nästa Tisdag ska jag, mamma och Alvin gå på cirkus =)
Fick biljetterna av en som var in på jobbet. Väldigt snällt !
Och igår ringde de från tv4 och berättade att jag vunnit biljetter till inspelningen av gladiatorna.
Jag hoppas jag kan fara på det, beror lite på vad allt kommer kosta. Är lite dumt att de är i Karlstad och inte i stockholm....
Annars rullar livet här i Ursviken på, jobbar, tränar, myser med bustrollet och sover.
Kört 2st hårda gympass och en powerwalk i veckan. Imorgon blir det gym före jobbet och på fredag har jag vilodag :D
Ska faktiskt på firmafest efter jobbet !!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad synd!! De sa på dagis att Rubens trivs att leka med Alvin :)



Imorgon var det dock mellan typ 18.20-20.00 vi behövde barnvakt. Hade ju kunnat funka, om vi bara meddelat att vi skulle bli någon minut sena :) Men Alvin kanske inte orkar vara vaken till 20? Det vet inte jag :))



Säg bara till om det finns någon dag ni skulle kunna ! :)

2012-05-30 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0