Veckorna får fort

Så var det lördag igen, jobbarlördag för min del!
Rätt mycket att göra på jobbet idag, trots att det är vårmässa.
Direkt efter jobbet gick jag till gymmet och körde ett rätt hårt pass för armarna, hoppas de kommer kännas imorn!
Anders har fest idag, Alvin sussar hos momme. Så jag är helt själv hemma. Lugnt och tyst :P
Orkar inte festa, ska troligtvis till Umeå och festa nästa helg. Sabina som har fest :)
Ska nog till Elin i afton (chock va haha). Igår gick vi en prommis på 1,4 mil!!!
Och de är inte direkt så vi går runt å drar fötterna efter oss utan vi går så fort vi kan.
Imorgon väntas ett benpass på gymmet innan jag ska hämta hem min lille älskling =)
Var lite sugen att gå på vårmässan, kanske tar med Alvin dit imorn. Om de är fint väder!
Ha en bra lördag allihopa, de tänkte jag ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0