Varför går helgen så fort

Måndag igen... Började dagen med att jobba själv i 2timmar.
Kan säga att jag hade fullt upp!
Mamma var super snäll och hade Alvin hela dagen, tusen tack för de!
Efter jobbet åkte vi direkt till Elin, Joel och Nellie. Inte varje Måndag man blir bortbjuden på middag :D
Väldigt god mat, som alltid. Tänk om jag hade lite energi till att vilja laga mat. Skulle kanske bli godare då.
I väntan på glassbilen plaskades de i vattenpölen. Alvin var tyng sur och fick åka hem i blöja!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gott med middag borta. Är alltid godare borta tycker jag. Vi kanske borde börja med att bjuda hem varann varannan gång eller nå :P Då får man ju åka bort ofta :D Typ att man har 1 dag var tredje vecka som en familj bjuder på mat ;D Jag kan då iaf gott bjuda. Men jag är också kass på att laga mat ;)

2012-05-21 @ 21:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0