Torsdag

KÄnner att bloggen kommer lite efter med bilder då jag knappt hinner träffa Alvin på veckorna.
Anders och Jens är ute och fixar nåt till båtmotorn, tanken är att Anders ska sjösätta båten imorgon.
Alvin ska somna snart, hoppas jag ! Han ligger i sitt rum men hör då och då att han är upp och hämtar något.
Själv har man just kommit hem från jobbet, eller jag har hunnit käka middag också.
Gymmade före jobbet, riktigt nöjd att jag kunde göra 6*2 set med Chins ! Alltså ingen fuskmodell med någon hjälp och jag gick ner helt mellan varje :D
Träningen går frammåt, vilket känns enorm kul. Skulle inte vara så kul attt lägga ner så mycket tid om det inte blev något resultat. Skulle däremot vilja att de kan synas nåt resultat?! Men som tjej får man väl leva med att det inte syns lika mycket..
Om 2 veckor åker jag och Elin till stockholm och Karlstad !!!!
Kommer bli as grymt, längtar helt sjukt mycket :D
Ska alltså spendera 3 dagar borta, shopping, massa prat, äta gott, GLASIATORERNA med min bästa vän.
Kan inte bli bättre =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Wow vad du e grym som kan göra chins, det får jag se i stjärnorna efter hur mycket jag än tränar ;D

2012-06-07 @ 20:37:02
URL: http://traningspepp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0