lördag

Vilken kanon dag det blev idag =)
Först 2 timmars träning med Elin, hoppas de kommer kännas i kroppen imorgon.
Imorgon blir det Core + gym och sen på Måndag är det VILA!!!
Efter träning gick vi en sväng på stan, målet var att hitta present till min sambo som snart fyller år.
Blev några paket så jag hoppas han kommer bli nöjd.
Hann vara hemma själv i typ 2 timmar innan boysen kom hem. Under den tiden fick huset ett lyft;
-Tvättat, tumlat, vikt och burit bort massa kläder.
-Bytit sängkläder i alla sänger
-Plockat undan
-Dammsugat
-Skurat
-Plockat ur diskmaskin och in med de som stod i vasken.
SKÖNT när de är klart!!!
Snart ska jag prommenera till Hanna och Emil. Elin ocj Joel ska också dit. Anders stannar hemma med Alvin, han skulle ändå se hockey..
Hoppas alla haft en lika bra dag som jag =)
En påminnelse till mina pojkar: Glöm inte morsdag i slutet på månaden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0