Helgen

Hade just skrivit ett jätte lång inlägg och just när jag är klar så får datorn frispel och alla försvinner!!!
Så nu kommer det sammanfattat istället.
Anders är i Umeå i helgen, Alvin hos hos momme igår medan jag och Elin var på bio.
Rolig film, som jag skulle tro uppskattas mest av de som själva har barn (friends with kids).
Väldigt lyckad kväll !!
Vi hann t.o.m planera inför stadsfesten :P
Idag hann jag på ett Core pass innan jag åkte till mamma och pappa.
Alvin var super trött så han fick somna i vagnen, jag å mamma intog solstolarna och låg där tills han vaknade.
Pappa åkte iväg för att hämta nåt på jobbet och kom tillbaka med en MC till hans barnbarn (som än så länge bara är Alvin)
Riktigt grym !!
Hann en sväng på solbacken, Alvin behövde sommarkläder. Går fort at bränna pengar..
Bilder kommer i nästa inlägg!
Vi har varit ute HELA dagen !! Jätte härligt
Till middagen kom Elin, Joel och Nellie.
Grillade hamburgare, åt tårta och barnen hoppade studsmatta
Fick Rocky boxen i morsdagspresent =) Precis som jag önskat mig !
Ska även få en jacka som inte hade hunnit komma, blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0