2012-05-20

Började dagen på Leos med Hanna, Emil och Ruben.
Barnen tyckte verkligen det var super kul och de blev bara mer vilda ju längre tiden gick haha
Glömde självklart kameran hemma, trots att jag la fram den. Så ska sno några från Hanna sen ;)
Efter leos åkte jag å gymma ! Grymt bra pass och kände mig typ stark?
Mer sånt tack =D
Annars är det riktigt trist väder, känns inge kul att vara ute i regnet så idag har vi hållit oss inne.
Snart kommer mamma och hämtar Alvin. Dagis är stängt imorgon så han ska få vara med momme hela dagen lång! Anders åker till Umeå i afton så jag blir helt själv. Ska lägga mig tidigt och se en film =)
I veckan ska min kropp få återhämta sig så blir inte speciellt mkt träning. Kommer kännas konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0