tillbaka

Mina vakna timmar har inte räckt till någon bloggning. Så ligger lite efter!
I söndags var jag och Anders på ladan och såg Skellefteå segra mot Modo. var väldigt kul att åka iväg tillsammans.
Igår (måndag) var det dax för jobb, som vanligt. Efter middagen kom Krobbe och busade med Alvin så jag passade på att fara ut och springa en bit. Formen är verkligen inte på topp, hur ska jag klara tjejmilen?!
När jag slutade från jobbet idag åkte jag och lillen till Sara. Blev bjudna på middag och sen lekte pojkarna =)
Verkligen lyx att slippa laga maten själv =) Tack Sara!!
Nu är vi hemma hos min mamma och pappa, Alvin sover och vi ser hockeyn. Ska sova här i natt.
Hittade den här bilden på mammas dator. Vilken rolig dag vi hade med små kusinerna =)
Och att föräldrarna släppte iväg de små liven med oss till äventyrsbadet :P
Nu ska vi hejja fram AIK till seger!!! Ser lovande ut efter första =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Verkligen fin bild! Måste vara oansvariga föräldrar ;)

2012-03-20 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0