Övik

Öviks resan blev verkligen lyckad !
På ditvägen var tåget inställt så vi fick åkte buss istället, GRATIS! =)
Väl på hotellet åt vi en god buffe och sen låg vi på rummet och pratade i timmar.
Idag stod shopping på schemat. Hittade massor och känner mig jätte nöjd =D
En bok, cd-skiva med sånger och en Polarn och pyret mössa. Mössan är så himla fin. Skulle vilja köpa vårjackan som finns i samma färg eller den svarta. Får försöka spara så kanske jag kan köpa den när vi åker till Karin och Markus.
Veckoplanerare. Kommer bli super, Anders vet aldrig hur jag jobbar så den här ska väl underlätta.
Blir enkelt att planera träningar och annat också.
Bas kofta med vit dragkedja, som är lit längre bak
Tröja till Alvin
Baggy jeans
Var även och hämtade ett par jeans som jag beställde innan vi åkte. Hittade äntligen nya Levis med en ficka bak. Inte helt fel att de var på rea också =)
Lite sjukt att jag köpte 3 storlekar mindre än på mina andra och de passar perfket
Inte jätte kul att ALLA mina kläder är förstora! Känns kul med lite nytt :D
Nästa vecka hoppas jag och Anders att vi ska kunna få skötning och åka iväg till bydgsljum. Jobbar på Lördag så det blir nog på söndagen sånna fall. Båda är sugna att prova slalom!! Var MÅNGA år sedan sist

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag kan sköta på söndag så ni får en slalom dag !!!

2012-03-11 @ 10:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0