2012-03-07

Har verkligen världens goaste pojk, han är fartig, glad och väldigt nyfiken =)
Var på VC idag, läkaren konstaterade att han var irriterad i båda öronen. Han har tydligen haft öroninflammation men den var påväg att försvinna.
Har klippt mig idag, mamma var ledig så hon passade Alvin.
Alvins farmor slutade tidigare från jobbet för att passa honom, han hade även turen att få sova där !
Underlättade väldigt mycket för mig, behöver jag inte vabba hela veckan. Tack!
Sååå ikväll är jag alltså själv hemma. Har varit och tränat och nu inväntar jag GREYS! Dubbelavsnitt t.om LYCKA!!!
Imorgon blir det jobb och sen hem och packa !!

Kommentarer
Postat av: Hana

Skönt att få vara bara med sig själv någon gång också. Jag skulle vilja åka till något spa hotell med behandlingar över en helg med några tjejer! jag känner mig så jävla stressad här... :((

2012-03-08 @ 20:49:41
URL: http://toookmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0