18 mån

18 månaders kontroll med lillen idag. Min lilla bebis är alltså (snart) 1,5 år !!!
Snacka om att det hänt grejer under dessa månader.
Från 3205g till 12,4 kg. 51cm till 84,5 cm.
Han följer sin kurva perfekt, ett snäpp över på både vikt/längd =)
Han överraskade verkligen när doktorn tog sprutan på honom (i armen) INTE EN ENDA TÅR OCH KNÄPPTYST!!!
Han sköt bara ner ögonbrynen. De är min grabb det, inte nån vekling :P
nyfödd
idag
Imorgon är vi lediga alla tre =)
Ska först på banken och lägga om mina fonder, shoppa 2par jeans. Om det är bra väder ska vi nog åka lika bobb, kanske i erikslidsbacken och på kvällen ska jag på friskvårds! Kondition och gym står på schemat

Kommentarer
Postat av: Emma Li

Det blev en Nicon AW 100, tror du det blir bra för mig? :)

2012-03-02 @ 08:17:28
Postat av: Sara

Tiden går så grymt fort! Vi ska till BVC på tisdag :-) Oskar 1,5 och Teodor 3 månader kontroll!

2012-03-02 @ 14:59:35
URL: http://sheweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0