varför..

.. ska man jobba när det är strålande väder!?
Lär vara rätt dött på jobbet, tur det bara är 4 timmar. Min sista lördag på länge, nästa blir i aug-sep nån gång =)
Hann med att springa nu på morgon innan jobbet, väldigt skönt.
Dock var det spegel på vattnet så hade gärna paddlat. Måste kanske ta mig en sväng imorn?
Alvin har blivit förkyld, jag hoppas det inte blir värre.. Känns jobbigt om jag måste vabba, men sånt är livet?
Får bara så dåligt samvete mot mina arbetskamrater.
Ikväll måste jag nog börja skriva en packlista inför nästa helg! Kommer,som vanligt, att packa på tok för mkt.
Alvin gillar den den stora "sandlådan". Blir inte alls jordigt här inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0