Vab måndag

Har varit hemma med Alvin idag, han har varit lite småhängig. I afton verkar han dock pigg så vi ska testa förskolan imorgon.
Var rätt skönt att få en heldag med mysproppen, man träffas så sällan nu gemfört med när man var mammaledig.
Lite mysbilder
Min dator fick även en smäll idag och skärmen sprack =(
Väldigt onödigt.. Men fick pengar av försäkringsbolaget så blir att köpa en ny direkt de kommer in på kontot.
Har kikat runt lite idag på nätet (har ju en iPad så är inte helt utan) och lutar mot en samsung.
Annars händer det inte så mycket hos oss just nu. Jag tränar nästan varje dag, tisdagar blir oftast vila. Ska försöka ta mig iväg och paddla i veckan, men vill inte fara själv ifall jag skulle drutta i.
Längtar tills vår altan är klar, jag hoppas den blir det innan sommaren är slut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0