Resten av helgen, Stockholm

Tåg till Sthlm
I väntan på tunnelbanan
Elin hade med sig "lite" smink!
Ser helt galen ut, men McDonalds hade grymt goda Wraps.. Hann med 3st under resan haha
Pizza till middag
Krävs lite mer träning innan man ä gladiator ;)
Just innan händerna blev fulla av shopping påsar.
Fick med mig en heldel hem:
Skaljacka till Alvin, Helly Hansen ! Kommer förhoppningsvis passa nästa år
En heldress till Alvin, älskar färgerna
Tröja och byxa från Better Bodies
Självklart följde en Gladiatorerna tröja med hem
Lite mer träningskläder. De korta shorten kommer nog även få följa med stranden. Den långärmade tröjan ska jag byta till en svart eller röd.
Ljusa jeans
Grön tt-shirt
Medan jag var och roade mig har Anders och pappa byggt (nästan) klart altan. Den blev SKIT SNYGG!!!!!
Anders har även köpt möbler till den, också jätte fina. =)
Måste även tacka våra familjer för hjälpen med Alvin! Guld värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0