mitten på juni

Anders och pappa har byggt på altan hela dagen !
Nu är den snart klar, om vädret tillåter ska de skriva trall i helgen
Kommer bli så skönt att kunna sitta här och njuta av solen
Lillen var lite slut efter massa bus på dagis =)
Han hade fått följa de stora barnen till skogen, väldigt spännande
Imorgon:
-Jobb
- Drakbåtsrodd
- Olearys
- Försöka sova innan min och Elins minisemster :D
Hon ska nog äve sova här så Nellie slipper bli väckt !
Har just packat väskan, tror jag fått med allt. Nu skriver jag shopping lista haha

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Vagnen är en scooter från emmaljunga :)

Haha jag har sett många med den kepsen xD Bilar är ju Liams favorit! :P

2012-06-14 @ 22:36:28
URL: http://jenniferlindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0