Lördag!

Vilken kanon lördag!!! Anders har spelat golftävling och placerade sig i mitten. Han var nöjd och glad när han kom hem för att snabb duscha och sen ut på party. Själv har jag hunnit med en sväng på stan med broder. Vi åt lunch på bryggargatan, bland de godaste jag ätit!! Vi träffade upp Elin och kilade runt i några affärer. Hann nästan bara hem och fick middagsfrämmande av Joel och Nellie ! Lite otippat men jätte kul. Barnen hann även med att bada. När Alvin sov (eller jag trodde han sov men efter 3 timmar visade de sig att han bara låg i saccon och tog de lugnt haha) så rensade jag bland alla mina kläder. Skänkt en sopsäck med kläder till behövande !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0