vecka 2

Stressig vecka ! Har haft jätte svårt att sova (vilket inte är vanligt).

Igår var jag med en fotograf och fick lära mig massa saker, hur kul som hellst ! Vi jobbade från 16-23 !!
Blev mest Inne-bandy fotning, fick mycke beröm och han tyckte jag skulle starta eget (fota i studio och frilansa).
Så vi får väl se, kanske framöver =)

Fick väcka Alvin imorse, sista dagen på förskolan när jag är med. Allt gick super idag med, han sprang in direkt och lekte med de andra barnen. Idag fick han även prova på att vara ute.
Han fick beröm av fröknarna att han var så duktig på att gå i vinterkläder och att han var så framåt. Då blev man lite stolt i mamma hjärtat =)

Efter inskolningen blev det jobb för min del. Jobbade tills 18.15 och sen direkt hem !

Imorgon ska jag lämna Alvin på förskolan när jag åker på jobbet . Anders ska hämta han kl15. Hoppas det kommer gå lika bra som tidigare i veckan.
Jobbar till kl 16, prommis till stan, Tabata på friskvårds och sen prommis till ladan!
Fått låna chefens sittplats biljetter så jag och Anders ska se matchen tillsammans. Blev väldigt chockad när han frågade ifall jag ville låna dom. Ska bli kul.

Kul att skotta på förskolan

Trött kille

Redo för morgondagen


Kommentarer
Postat av: kicki

Haha, kallt ute pa forskolan?? ;) Sotnos!!!!!



Kramar fran faster

2012-01-13 @ 11:51:13
Postat av: anna

Vilka söta bilder!

Allt bra ikväll? :)

2012-01-13 @ 23:10:43
URL: http://annaemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0