Utmaningsfrågor

Kortade ner 100 frågor till 21 ;)
Alvin ville inte jag skulle sitta här för länge !
Utmanad av Emma Li !
1. 3 namn jag lyssnar till:
Ida, mamma, du (när Anders säger de)

2. Något jag tycker om med mig själv:
Bra på att hålla tider

3. Något jag inte tycker om med mig själv:
Dålig på att hålla undan här hemma med städning

4. Detta är jag rädd för:
Att nån ska göra inbrott när jag är hemma själv.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, mat & motition

6. Tre saker jag absolut inte kan göra
Byta däck på bilen, köra motorcykel, tapetsera

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med vänner/familj, träna & shoppa!

8. Detta vill jag göra just nu:
Slappa i soffan

9. Bästa känslan:
Glädje

10. Värsta känslan:
Sorg

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Omtänksam och social

12. Är jag kär just nu:
Ja

13. Vill jag gifta mig:
Ja

14. Detta vill jag göra innan jag dör:
Resa mer, hoppa fallskärm

15. Min käraste ägodel:
Alvin =) Om inte det räknas som ägodel så är det nog min Iphone

16. Något jag vill ha i present:
Har just fyllt år så fick allt jag ville ha

17.Detta har jag på mig just nu:
Jeans och Elon t-shirt

18. Favoritkläder:
Mjukisbyxor och t-shirt

19. Favoritdjur
Katt

20.  Musiksmak:
Svensk musik, typ Magnus Uggla

21. Vem vill du ska göra denna lista:
Elin, Hanna och Cecilia L


Ska planera in en helg som jag kan åka till Umeå =)
Hoppas de blir snart!

Kommentarer
Postat av: Emma Li

Du var snabb!! Fick den där utmaningen för typ två månader sen :P Ja vi måste boka in en helg :D Trevlig kväll!

2012-01-28 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0