Träning

Ikväll jag ska testa på Krav Maga med Lisa.
De är kampsport/självförsvar. Även om jag kommer gilla det blir det svårt att fortsätta, dagarna passar inte rikigt.
Däremot har jag anmält mig till Personlig tränare i grupp på friskvårds! :D
Tror verkligen de kommer passa mig bra, massa kondition blandat med styrka. De bästa är att dagarna passar (för en gångs skull) bra! Anders är hemma vid de flesta tillfällen. PT i grupp ska vara i 8veckor, 2pass/vecka !
Krav Maga
Skulle verkligen vilja åka utomlands med pojkarna i år också. Förra årets resa blev verkligen lyckad!
De är ju gratis för barn tills de är 2år.. Måste nog försöka övertala Anders ;)
Vore jätte kul om nån ville följa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bjuder ni? Då följer vi gärna! ;D

2012-01-23 @ 13:13:13
URL: http://toookmama.blogg.se/
Postat av: Emma

Personlig träning i grupp, vad spännande :D

Jag är också sjukt sugen på åka utomlands!!

2012-01-23 @ 16:23:01
URL: http://qvistem.blogg.se/
Postat av: elin

Jag vill, dock e jag inte så sugen på att ha med Nellie riktigt än....;)

2012-01-23 @ 22:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0