Tradera

Nu börjar det bli dax för lite rensning igen, har börjat nu på morgonen att lägga ut lite på tradera.
Så jag hoppas de kommer ticka in lite pengar =)
Om nån vill kika kan ni kolla på alias: lundmark-88
Sen Alvin började förskola/dagis (2 veckor sedan) har han vaknat mellan 05-06 på morgonen !!!
Jag hoppas de vänder, blir lite drygt att kliva upp kl 5.. Okej om han sover hela natten men då har jag oftast varit upp till han 3-4ggr/natt! Hur ska jag orka jobba heltid och bara sova några timmar/natt??
Finns många böcker som handlar om "Få ditt barn att sova hela nätter"
Undra om det skulle vara värt att läsa och ta åt sig lite tips?
Dax att åka och köpa lite ingredienser till bakningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0