Kalas!

Igår hade vi kalas för släkten.
Både jag och mamma fyller år nästa vecka =)
Fick allt jag önskat mig !
-Tvättkorg, matta, fototidning och en glassmaskin med 4 skålar av mamma och pappa
-Presentkort på TeamSportia av svärmor och svärfar
-Fick min present av mina pojkar när vi var i sthlm. Anders bjöd på hotellet + ett bidrag till kameran
Slutet på veckan ska jag in på Team och hämta ut mina nya skidor =D
Det blev en present till mig själv !
Mamma hade dukat medan jag och Anders fixade mackorna
Kakorna jag hade bakat =) De fick bra betyg av gästerna ! Kändes jätte kul att höra
Alvin trivdes :P
Vi stannade kvar efter kalaset och pappa bjöd på middag. Lax och pressad potatis. Jätte gott !
Nattade Alvin 19.30 och slumrade till i hans säng en stund. Klev upp och fixade fram kläder inför morgondagen sen direkt i säng. Somnade kl 21! Hur skönt som hellst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0