ja ibland så..

Vissa dagar känner man sig mer aktiv och duktig än andra. Idag är en sån dag.
11 timmar inventering på jobbet.
Tvättat 2 tvättar
Plockat in/ur diskmaskin
Badat Alvin
Tömt alla sopor

Nu känns de helt okej att se lite tv innan John Blund kommer på besök :)

Veckan planer:
Tis: Stations Core på friskvårds. Städa bort julen + packa inför helgen
Ons: Core + Cykel (friskvårds), Bad med hela familjen
Tors: Packa det sista. Flyga till huvudstaden =)



Nu när jag börjat jobba så ska jag spara till en ny systemkamera och en grymt objektiv :P
Så enligt mina beräkningar ska de vara mitt innan sommaren :D


Kommentarer
Postat av: kicki

Gullunge!!!!!!!!!! puss fran faster

2012-01-04 @ 15:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0