Hjälp tack !

Har en fotning imorgon och självklart så slutar mitt photoshop att fungera idag!
Nån som har ett serienummer till ett cs5 eller vet vart jag kan få tag på det? Kändes lite drygt att lägga ut 3000:- på det just nu..
Hade gått bra på förskolan idag med. De berömde han för att han aldrig var gnällig och jobbade i det tysta haha.
De hade även märkt att när de blev tyst så hade han antingen klättrat upp på något eller tagit nåt han inte fick :P
Känns som han är lik sin far haha
Jag och Anders har alltså haft dagen för oss själva. Har passat på att röja litegrann och har lagt ut på facebook för  försäljning. De som inte blir sålt där hamnar på tradera. Pengarna vi får in läggs i en sparburk till Linköping. Vi ska åka dit i april/maj är de tänkt..
Nae nu måste jag försöka mig på photoshop igen. Kände att jag behövde en paus då jag hellst ville kasta datorn i golvet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0