Hemma !

Underbar helg :D
Har varit väldigt skönt att åka bort från vardagen en stund.
Shoppat, ätit gott och sett hockey !

Tyvärr blev det väldigt lite bilder taget, vi hade som inte tid med det :P

En kort sammanfattning av helgen:

TORSDAG: Vi åkte med sena planet så när vi kom till hotellet såg vi lite tv innan vi somnade.
FREDAG: Vaknade upp med magsmärtor ! Var helt säker att nu blir jag liggandes hela dagen. Men efter lite piller och extra vila var jag på benen och shoppingen kunde börja.
Jag och Karin gick runt på massa barnaffärer medans grabbarna köpte lite kläder till sig själva och sedan slappade på en pub.
LÖRDAG: Frukost runt 9 och då började vi (tjejerna) planeringen för dagen. Vi hade några affärer vi ville åkte till.
Det blev en speciell dag för mig, blev en Canon rikare ! Canon EOS 7D med ett 28-75/2.8. Känns som en bra investering!!
Efter sen lunch tog vi oss till Globen, mötte upp grabbarna som satt på en pub. Matchen (DIF-SAIK) var rätt dålig men var kul att se en match på bortaplan! Tror inte jag gjort det förr... Inte i elitserien.
Kvällen avslutades med middag på en Italiens resturang och sen film på hotellet.
SÖNDAG: Frukost och sen hemgång!
På Arlanda träffade vi hela SAIK, vi pratade med några av dom som Anders kände och sen lunch på Max.

KANON HELG! Känner mig väldigt nöjd =)


Har fotar lite med nya kameran sen jag kom hem, hinner nog inte föra över bilderna idag.
Såg bara på skärmen vilken otroligt stor skillnad det blev !!! Shit alltså...


Har packat upp allt och packat Alvins förskoleväska. Helt galet att inskolningen börjar imorgon!!!
Ska bli kul, han kommer älska de =)

Hoppas alla haft en lika bra helg som oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0