Gårdagen

Fungerar inte att blogga från mobilen, därför lite dålig uppdatering.
Gårdagen började med några timmars jobb, gick riktigt bra och för första gången kände jag mig nöjd när jag slutade.. Inte lätt att byta jobb, konstiga program och omvända rutiner!
Hade även en fotning när jag kom hem. Både på en liten pojk och på en gravid mage =)
Har redigerat de mesta nu, jag hoppas de kommer bli nöjda!
Har inte frågat om jag får visa de här, så det kanske kommer sen.
Hann även med att se hockeyn hos Danne och en stabb visit på Calles. Rätt kul att kolla på alla fulla när man själv är nykter :P
Har tråkigt nog inga bilder att bjuda på, bara en från mobilen men orkar inte hämta sladden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0