2012-01-28

Igår kväll (fredag) skulle Alvin somna tidigt så vi skulle kunna se en film och käka popcorn!
Meeeeen så blev det inte!
Innan han skulle sova skulle han snabbduscha, och just när både jag och Anders tvär vänder oss bort så halkar han och slår bakhuvudet!
Han börjar självklart störtgrina och när vi tar upp han är hans ögon jätte konstiga, gick inte att få kontakt med han.
Efter ett tag (typ 10min) började han se normal ut, jag satte min i soffan med lillen i famnet och när jag kikar på han sover han?! Gick inte att väcka han, ruskade om han, försäkte ställa han upp men han reagerade inte.
Ringde sjukvårdsupplysningen. De tyckte vi skulle åka in med han så de fick kika på han. Han kunde  ha fått hjärnskakning. När vi väl var där började han kvickna till och de konstaterade att det inte var något allvarligt. Tur de!
Väl hemma la vi oss i stora sängen ocg somnade alla tre, typ kl 21 :P
Rätt skönt!

Idag har jag jobbat, 4 timmar men betalt för 8. Helt okej :P
Gillar att jobba lördagar, både för att de är lättförtjänta pengar och att kunderna är gladare och inte lika stressade.
Efter jobbet hade jag massa ärendeén att fixa;
- Hämta ut mina nya längdskidor
- Hämta pulsklockan som jag fick i julklapp (bytte mot en annan modell som de fick beställa)
- Köpa valla
- Köpa knäskydd (ser misshandlad ut från träningen)
- Lämna pulka hos Jessica
Skulle även frysa mitt gymkort men får ringa om det på Måndag.

Imorgon ska jag på stan med mamma en sväng =)
Kanske köpa en vår/höst jacka? Har sålt rätt mycket på tradera så känner att jag är värd de ;P
Skulle på ett Me and I party men de har magsjuka i huset så de är inställt =(
Hoppas även på att hinna åka lite skidor, bara det inte är svin kallt..
Typ världen tråkigaste inlägg!
Nu ska jag fixa med min pulsklocka innan gladiatorerna börjar :D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch så otäckt! Tur att allt gick bra för lillen!

2012-01-29 @ 09:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0