Fredag - äntligen!!

Hela veckan har varit ett pussel, dagen blev det svåraste!
Har nog aldrig stressat så här mycket under en hel dag!!!
Börjar med att Alvin sov JÄTTE dåligt, sov nog inte en hel timme i streck under hela natten.
Kl 9 var vi utanför Alimak för att hämta en nyckel till imorgon.
Efter det styrde vi bilen mot stan för att kika in nya glasögon till mig, Alvin var trött och grinig men efter typ 4min hittade jag ett par, beställde dom och gick direkt till bilen.
Nästa stopp: Leos, när jag kört halvvägs märker jag att jag inte har glasögonen på mig ! (mina vanliga alltså).
Bara att vända bilen, åka tillbaka och hämta dom (med en gråtandes son i baksätet)
Väl framme på Leos var Alvin hela galen !! Har aldrig sett han så glad över att få leka förr. Märks
att han inte varit på dagis. Alvin och Nellie sprang runt och hade riktigt kul. Var längesedan jag, Alvin, Elin och Nellie träffades. Så var jätte kul att ses =)
Var för stressad för att ens tänka på att ta en bild :P
Tur jag har några på datorn haha
När Alvin började bli trött så åkte vi till hans farfar. Lämnade lillen där (Alvin skiner upp direkt hans ser vart han är, han vet att hos farmor och farfar blir det massa skratt och bus). Efter att ha bytt kläder åkte jag direkt till jobbet.
Jobbet gick bra, känner mig helt inne i det nu =)
Slutade kl 17, och 30min senare startade BJJ träningen. Mycket teknik idag. Gick bra!
Hem - duscha - käka - hämta Elin.
Blev tjejkväll med godis och Bio, Hamilton !
Riktigt bra film!!!
Nu är jag tröttare än tröttast. Ska bli skönt att sova hela natten.
Imorgon på morgon ska jag hämta Alvin och sen inta Studion på E-fyran.
Ska bli riktigt kul. Hoppas det blir några bra bilder =)
Ska även fota Jessica och Paisley. Hoppas bara Alvin vill sova en stund. Kommer bli svårt annars!
God natt kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0