2012-02-26

Tänk om alla dagar på vinter halvåret kunde vara såhär, strålande sol =)
Eftersom Alvin sov hos farmor och farfar fick vi lite sovmorgon. Vid lunch träffades jag och Elin i skidspåret för att åka 4,5km. Var så ljuvligt väder, hade kunnat åka 1 mil och bara njuta =)
Efter lite skidor och lunch kom lill älsklingen hem. Grabbarna tog sig ett bubbelbad medan jag fixade tvätten.
Min farmor bjöd på middag, Alvin smaskade och åt massor!!
Vi hann även med att stor handla på coop (och min klant till sambo glömde medmera kortet hemma!!)
Nu ska jag se gladiatorerna på tv4play medan Anders är och tränar hockey. Lillen sover, han har blivit så himla duktig på att somna själv =) Han kissar även på pottan varje morgon/kväll!
Lite bilder från i Lördags:
Skoter med pappa
Nova skjutsar Alvin
Spännande att åka traktor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0