2012-02-08

Denna vecka blev verkligen ett pussel, inte lätt att få ihop barnpassning när han inte får vara på dagis =/
Han är lös i magen men glad och livlig som vanlig !
Idag och imorgon har min underbart snälla mamma tagit ledigt och tar ut "VAB". (vård av barn).
Visste inte att man kunde göra så, blev glatt överraskad när jag ringde och frågade försäkringskassan.
På Fredag är jag hemma med han till lunch och sen lämnar jag han hos farmor och farfar, där får han stanna till lördags morgon.
Vilken tur att vi har snälla föräldrar, vet inte hur jag skulle ha fått ihop detta annars! Hade jag jobbar kvar på mitt gamla jobb hade jag utan tvekan varit hemma hela veckan, men känns inte så kul när man är på nytt ställe..
Nu när jag kom hem från jobbet har Anders kommit hem med en present till Alvin, han är ÖVERLYCKLIG!
Världens största leénde.
Inte lätt att fota när han kör fort frammåt :P
Han ska få ha den ute i sommar så nu fick han bara prova den, om några dagar ställer vi bort den tills snön är borta

Kommentarer
Postat av: Magda

Så trist :( Jag var hemma med Theodor förra veckan och hans lösa mage berodde på fyra nya tänder.

2012-02-08 @ 21:44:47
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: elin

Får våra föräldrar vabba???=0

2012-02-09 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0